fredag den 17. september 2010

Fuck hvor er jeg egentlig dårlig til det her...

Nå.

Hejsa.

Synes det går intet mindre end rigtig dårligt for mig med den her blog for tiden. Til gengæld synes jeg mit liv kører meget godt. Men man kan jo altid prøve at gøre værre bedre. Så det gør jeg. Nu.

Kæmpe personligt fremskridt idag. Jeg er (næsten) startet til fitness. Så så man lige mig begynde at motionere. Eller træne kunne man også sige, et billede af gamle mennesker i pink og andre stærke (friske!) lystigt stavgående dukker op i mit hoved når man bruger verbet "At motionere". Ikke at der er noget i vejen med stavgang. Jeg er nok bare mere den mere diskret klædte løbebåndstype.

Bagefter smuttede Anna, Veroni og jeg på café. Vi var på PH-caféen på Halmtorvet. Det er altså en super hyggelig cafe. De serverer kæmpe kagestykker til 30 kr. En nem vej til kageglade teenagepigers hjerter. Nu elsker vi altså stedet.

Købte husforbi, cyklede hjem, og spadsere lidt rundt inde i den der perlebutik der hedder "Bead house". Købte nogle små smykkemasker som jeg har i tankerne til noget smykkeværk. Som jeg selv laver (sagt med den stolte tone ala østerbro hausfrau der præsenterer noget rugbrød, som hun selv har lavet).

Men fra nu af vil jeg altså blogge godt.

Er jeg egentlig den eneste der synes det her efterår er helt okay?

Skal til koncert med The Rumour Said Fire i aften på den sorte diamant. Det bliver sikkert nice nok. Stod det til mig var vi gået i Tivoli og set Magtens (Korridorer). Meget mere rock n roll. Men nu blev det altså småfesen indie der vandt (småfesen men god indie).

Greetings from beyond.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar