lørdag den 18. september 2010

Indenfor

Kan i huske dengang udenfor var det her? Udenfor var smukkere indefra. Så det var der vi blev. Indenfor.

Kender i de der dage hvor man bliver indenfor hele dagen? Man tuller rundt hjemme i nattøj og laver alt og ingenting. Sådan føler jeg mig virkelig ligenu.


I dag har jeg bare flummet i sofaen, og læst en bog. Jeg havde faktisk læst den før, Blink af Mette Finderup. Virkelig en klog og hyggelig ungdoms bog. Venter nemlig på at den seneste Adrian Mole kommer med posten.


Jeg skal senere til fødselsdag lidt længere nede af gaden, hos vores tidligere underboer. Er ikke s vild med sociale arrangementer når min søster ikke er med. Så er der ikke en backup man lige kan snakke med.


Har brug for at se lidt tv tror jeg. Så det vil jeg gøre. Nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar