mandag den 20. september 2010

Make it work


Jeg har siden jeg var lille haft evige problemer med mine tænder. Men jeg må indrømme at den toppede idag. Da jeg officelt blev et braceface. men hey? Braceface (hende Sharon fra den canadiske tv-tegneserie, med de søde (og rigtig kiksede) startårtusinde outfits og den catchy temasang, viser sig jo alt imod at have et helt okay liv alligevel.

So that's what i'm gonna do.

Det dummeste ville være hvis den holdt mig tilbage. Fra noget.

Selvfølgelig har jeg haft mere selvsikre perioder. Og ja jeg føler mig lidt som en 8-årig med løse fortænder når jeg kigger mig i spejlet. Men jeg har da set no top-model, og hørt rigeligt af eventyr til at holde modet oppe. Selvom man er født med overbid (eller i en andegård) kan man godt blive meget nice som stor alligevel (det vil altså sige en smuk svane).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar