søndag den 19. september 2010

Se mine stoltheder


Sorry for det lousy billede. Men se hvad jeg har lavet!
Ikke smykkekunst rent teknisk selvfølgelig. Men jeg er simpelthen i jubel over mit vellykkede hjemmelavnings projekt.
Idag har været en dejlig dag. Fortsatte gårsdagens flumning.. Har stenet topmodel cycle 14 (kæft nogle drama bitches, de er jo vilde varmen, de kæmper da ihvertfald med næb og kløer. In the hope of becoming AMERICAS NEXT TOPMODEL).
Har derudover været til en dejlig opl
øftende omgang zumba. Jeg føler mig intet mindre end i stand til at flyve efter de 45 minutter. Motion siges jo at være godt for sjælen. Det skyldes at kroppen når motionerende frigiver endorfiner, som er de stoffer der gør dig glad og energisk. Det er vist det samme der sker når man tager stoffer. Det er nok bare ikke helt det samme.
Bagefter var jeg på Halifax. Det er en burgerrestaurant på Falkoner Allé. Man må unde dem at de laver en herlig burger. Jeg anbefaler alle (red. ALLE) at tage derhen. Mmmmm.
###########
Greets

Ingen kommentarer:

Send en kommentar