onsdag den 9. juni 2010

The fashion wave.



Hmm... Jeg har egentlig været ret meget imod den der træsko-trend. Synes lidt det virker som om folk straks hopper med på bølgen fordi det er fash. Jeg synes egentlig bare de er grimme.
Ihvetfald de almindelige såkaldte "Clogs".
Men de her er faktisk vildt flotte. De øverste koster kun 250 kr?! Så gør det jo ikke så meget hvis de ikke bliver brugt så meget. Tror jeg gør det hvis jeg har pengene. De fleste går for tiden til min sommer, specielt til den tur til Paris jeg planlægger.
Greets. pour les enfants avec les chaussetes d'arbre.

2 kommentarer:

  1. hvor er de fra? jeg bliver nødt til at vide det :D

    SvarSlet
  2. De øverste er fra H&M, de nederste er fra Asos. Jeg har dog ikke set dem fra H&M nogen steder, de kommer garanteret ikke til at kunne opdrives nogen steder, men man kan altid håbe! :)

    SvarSlet