mandag den 7. juni 2010

It doesn't get any more english than this

Så har man rigtig siddet idag og skrevet opgaver om Shakespeare. Derudover har jeg skrevet noget der kunne være et godt bud på en virkelig dårlig sonnet.

Så sad man ellers der på sit mørke værelse og skrev om Shakespeare mens man hørte Beatles. En scone og noget te havde bare lige manglet. Pak mig ind i Union Jack og kald mig Elizabeth.

For tiden hører jeg mest de sange der begynder med H. Få andre kunstnere har lavet et så omfattende udvalg af sange med H. Man lægger stærkt ud med Happiness is a warm gun, og man slutter af med Honey Pie. In case i ikke fatter en bjælde af hvad jeg snakker om så er det altså stadig Beatlessange.

Nu er det aften og jeg er netop tilbagevendt fra gåtur omfattende Sally, Søerne og varm hyldeblomst. Jeg ville til hver tid have valgt kakao frem for det der alt for kvalme søde stads (for kakao er ikke sødt jo). Der er ikke engang flødeskum. Men man gør vel bare en lille indsats for at overholde sit sundhedstrip (ihvertfald på dag 1).

Bon nuit pour les enfants avec trois yeux.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar