mandag den 7. juni 2010

Indlæg uden navn.

Okay. Jeg garanterer jer. Ikke flere indlæg om at det regner, at solen skinner. Ikke flere kedelige vejrindlæg, synes jeg har skrevet lidt for mange af dem her på det seneste.

Hvad skal man egentlig også skrive? Hvad er det folk vil have? Man gider jo heller ikke at give folk det de vil have. Det er svært at gøre sin blog succesfuld. Men fuck det. jeg skriver fordi jeg har lyst. Nu har jeg altså fået lysten til at skrive tilbage.

Min søster er taget til AT-eksamen, og har efterladt mig den tomme lejlighed.

Jeg elsker virkelig at være alene hjemme. Især når det er istedet for at være i skole.

Lige nu er jeg halvejs inde i "An education" som min søster venligst har hjembragt på dvd fra Shanghai. Den er sgu meget god.

Indtil videre er det jeg prøver mest på at holde mig selv væk fra køkkenet. Det er ikke så nemt, mit blodsukker skriger hvert femte minut, tror jeg har noget ala sukkerabstinenser.

Wish me luck-
Greets.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar