torsdag den 17. juni 2010

Pour les enfants de l'été.

Jeg er virkelig ikke i et særlig blogagtigt humør for tiden, jeg ved ikke helt hvad der er galt.

Solen skinner endelig. Hmm... er det måske til at regne med at det holder? Må hellere tjekke dmi. Lige omlidt.

Har fået de fedeste oversize lyse levis shorts af min storesøster, dem tror jeg at jeg kommer til at leve i cirka hele sommeren. I sommerferien er jeg så ligeglad med opfindsomhed, der skal det bare være comfi :) Og se nice ud selvfølgelig.

Jeg gå rundt og glæder mig helt vildt meget til sommerferien. Seks skoledage til, og så ellers 6 ugers ferie.

I sommerferien skal jeg på kortur til Samsø, super hyggeligt, en uge med alle de dejligste piger. En uge i Paris alene med min storesøster. Ellers bare noget hygge i lidt Jylland og Sverige.

Det kommer nok til at blive lidt svært at blogge i sommerferien. Regner ikke med at det bliver særlig mange indlæg, men vil da forsøge at lave et par i ny og næ. Sommerdvale.

Greets pour les enfants de Soleil. Les enfants d'eu. Les enfants de glace. Les enfants de lété! Vive la vie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar