tirsdag den 8. juni 2010

Imorgen står solen op og så går jeg ikke til håndbold længere


Temmelig harsh billede. Men det er lidt nice ikke?

Jeg har spillet håndbold i team københavn i mere end fire år. Idag valgte jeg at stoppe. Ihvertfald for en tid.

Det bliver virkelig mærkeligt. Det er egentlig ret atypisk at gå til sport og samtidig være blogger. Ikke særlig fash at spille bold længere. Vi vil meget helere være tyndfede og købe tøj.

Apropos fedme, har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal klare mig uden motionen fra håndbold. Har tumlet lidt med ideen om at svømme. Kan ikke overskue løb den mindste smule. Det er simpelthen så keeeedeligt.

Har haft en virkelig dejlig dag. Var dog lidt trist (meget trist) over at skulle stoppe. Men jeg må bare sørge for at holde kontakten med mine skønne medspillere.

Jeg var inde i byen med Fie og Chriller (efter vi havde stenet room raider på MTV lidt for længe). Der er alt for meget udsalg i Monki. Kan bestemt anbefales til et kig. Er derudover temmelig forelsket i H&M for tiden, hvornår blev de så ultra meget oppe på beatet?? Har nu altid elsket H&M men de er virkelig begyndt at lave noget fedt tøj der ser dyrt ud her på det seneste.

Gad vide hvad buddhisterne ville sige til at det kvarte Danmark sidder og blogger om tøj (og andre dejlige men syndfulde materialistiske goder) hver evig eneste dag. Karma karma karma (det er hinduerne i know, potato potato, den talemåde giver ikke mening på skrift).
Dejligt når min far overrasker mig med 1. sæson af Gilmore Girls på dvd. Så kommer jeg da ikke til at kede mig når jeg er færdig med O.C.

Greets pour les enfants hereux et jaune.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar