lørdag den 12. juni 2010

VM i shopping.

Der var engang hvor jeg var eminint til at tage mig sammen til at spurte rundt om søerne. Those were the days. For tiden kører jeg mere den dovne stil. Det er ellers et fantastisk løbevejr, gråt og køligt.

Jeg hader mig selv. Jeg er faldet i materialistisk synd. Har den seneste halve time gloet fantatiske fingerringe på topshop.com.

Gid man havde 500 kr til overs.

Igår købte jeg en ny bikini. Ligger nu inde med to af slagsen fra H&M. Dejligt. S må sommeren godt komme tilbage.

Var på støberiet i min Wackerhaus kjole igår aftes med nogle dejlige piger. Der var en rapkoncert. Ikke lige vores element, men hold kæft hvor var det fedt! Man får helt lyst til at høre Malk de Koijn.

I aften skal jeg til fest. Idag skal jeg ikke lave noget. Jeg glæder mig. Er også færdig med tredje sæson af O.C. Noget forfærdeligt er sket...

Er det forresten ikke noget med at der er VM i fjernsynet?

Greets, pour les hommes dans les boueux pelouses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar