onsdag den 20. januar 2010

Am I becoming shopaholic?

Jeg er altså begyndt at blive lidt mistænksom om jeg måske er ved at blive lidt af en shopaholic... jeg har ihvertfald altid lyst til at shoppe når jeg står op, hvor mange "genstande" tror I man skal købe om ugen for at være en shopaholic af definition?

Jeg har lige sagt mit job op idag. På en måde er jeg lettet, men på den anden side er jeg mega neder over det. Pengene var egentlig meget rare. Men jeg har her på det seneste ansøgt om mega mange jobs, jeg håber virkelig på at få et af dem, så kryds fingre for mig!

Med risiko for at komme til at lyde endnu mere shopaholic agtig siger jeg nu: Jeg tror ikke at det er fordi jeg er afhængig, jeg elsker bare tøj virkelig meget!

Apropos afhængighed, er jeg blevet mega afhængig af desserter med græsk yoghurt og varm hindbærsauce, det er mega nemt, og et sundere alternativ til is ( og alle de andre ting jeg elsker, måske højere end tøj).

Nå men indtil videre vil jeg vente videre til klokken 8 hvor der kommer project runway, som jeg mener er ugens tv højdepunkt.

Kys herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar