lørdag den 16. januar 2010

Velkommen. Til. Min. Blog.

Det her er en blog, (hvis du ikke lige havde opdaget det før nu). Det her er min blog. Jeg har lige lavet den nu, og prøver at få mig formuleret frem til det første indlæg. Jeg kunne skrive mange ting... men jeg synes generelt at det er meget svært at skrive noget uden det bliver en kliché.

Altså er det jeg sidder og prøver at skrive, noget jeg håber på bliver mindre ordinært end det man ser andre steder. Ligesom det forhold du har til din identitet. Du lever hver dag, og du er dig selv så meget som muligt. Gør du det kan du jo så håbe på at verden opfatter dig som uordinær, eller ordinær. Det handler om hvad du gerne vil være.

Det er vel princippet i en blog. Et sted hvor man kan formidle den person man er, prøver at være, eller ikke er. Jeg er mig. Og det her er min blog.

Du har måske oplevet de her linier som et stort vrøvl? Jeg håber ikke at jeg fremstår som vrøvl i jeres øjne:)

all good things for the future.

Mathi (the teenage dramaqueen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar