fredag den 29. januar 2010

Nye strømpebukser!


Jeg har købt nogle nye strømpebukser, og selvom det måske lyder af lidt lidt er jeg virkelig glad for dem! De er mega søde, og blomstrede. Jeg kan så godt forestille mig dem i mine sorte stilletter, i det hele taget med alt mit tøj. Årh jeg glæder mig til at have dem på!

Åh og så går jeg virkelig og drømmer om et par sorte cheapmondays... suk jeg har ikke en krone! Så er det bare at vente til at jeg får løn igen.

Jeg kunne ligenu være til magtens korridorer koncert på højbro plads, men måske er det meget godt jeg ikke er det(taget i betragtning at det sner).

Og nu er jeg så begyndt på mit nytårsfortsæt. Egentlig flot klaret af mig at starte nu, men jeg skulle lige varme op (det er altid en god undskylning). Men anyways har jeg besluttet at begynde at bruge min cykelhjelm, men jeg hader virkelig at have den på. Men hellere se dum ud end at være hjerneskadet...(jeg ved ikke hvad i foretrækker?)

Min søster har lige købt et album med Balstyrko som jo er mega nice! Den er godt nok lidt "gammel" men den er stadig for fed: Flammer og steaks- Balstyrko, http://www.youtube.com/watch?v=dOnbcuBOEXQ

Jeg skal til middag hos min veninde Fie senere og det blover superhyggeligt at hænge ud, (tror måske jeg vil lufte de nye strømpebukser).
Apropos Balstyrko vil jeg slutte af med at citere min veninde Fie, "Blæs Bukki er gud"

Jeg håber i får en god fredag aften!