lørdag den 30. januar 2010

Hindbær og sne

Det her bliver en rar dag, det kan jeg mærke! Idag har jeg besluttet at jeg simpelthen skal ud på sortedamssøen, og hvis det ikke er muligt så en af de andre.

Jeg vil nemlig så gerne der ud, men jeg får aldrig taget mig sammen. Men idag skal det være!
Jeg var til middag hos Fie igår, sammen med Sally, Veroni, og Anna. Det var virkelig en hyggelig aften. Jeg synes lige jeg vil fortælle om desserten (fordi den bare var så mega lækker) mmm... Vaniljeis og brownies med varm hindbær sovs.

Jeg har altså bare et eller andet med hindbær for tiden, det er jo lidt svært at få fat i friske, men jeg nyder faktisk de frosne rigtig godt alligevel, varme nemlig! Mmmm varme hindbær! Mere skal der ikke til for at redde min dag.

Ligenu er jeg faktisk glad for sneen. Foe sne er hyggeligt i weekender, hvor man kan lege i det, eller bare kigge på det mens man sidder indenfor.

Greetings fra Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar