torsdag den 21. januar 2010

Musik.

Seriøst jeg elsker virkelig meget musik. Min lilla ipod nano følger mig overalt, sammen med mine gode høretelefoner fra Sony. På alle dage er der altid en eller anden sang, som passer til mit humør, eller som kan gøre mig glad igen. Jeg hører altid musik om morgenen når jeg går i skole, det er ligesom mit lille frirum hvor jeg kun er mig selv. Jeg hader virkelig at blive afbrudt, eller komme for sent ud af døren og ikke nå det. Jeg kan virkelig mærke at det gør mig i dårligere humør. Skræmmende egentlig.

De her sange kan altid få mig til at blive i bedre humør, og det er efter min mening også nogle sange som alle bør kende, for de er nice:

God only knows- The Beach Boys
She moves in her own way- The Kooks (yndlingsband nr.1!)
I believe in a thing called love- The Darkness
Kooks- David Bowie
Smukkere end smuk- Thomas Buttenschøn
It won't be long- The Beatles
Mint car- The Cure

Og det er kun få af dem, for der er sååå mange flere.

De her sange er rigtig gode at høre hvis man er sur, eller vred på nogen:

Naive- The Kooks
What ever happened- The Strokes
Hey Joe- Jimi Hendrix

Glædelig torsdag!

Greetings fra Mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar