tirsdag den 19. januar 2010

Chihuahua- hund eller forvokset hamster?

Det siges at det er en hund af en art, jeg migselv er stadig ikke helt overbevist.

Hvordan kan det være en hund når den vejer (hvad 5/7 kg eller sådan noget??).

Nu kom det alt sammen til at starte meget negativt, men faktisk vil jeg gerne give credit til ejere af chihuahuaer der lever i bedste velgående, det er et enormt modigt valg at vælge en så lille og vred hund, og så oven i købet turde at bære den rundt i en taske ude i den store farlige verden, (den kunne jo blive stjålet ffs!).

Jeg tror ikke lige at en chihuahua er mig, jeg ville være meget bange for at ødelægge den, altså træde på den, glemme den i lufthavnen inkl. louis vuitton hundetaske til formålet, eller bare smide den væk (som en ipod, telefon, nøgler o andre ting som har tendens til at forsvinde).

Hvad er en chihuahua overhovedet?

ting en chihuahua ligeså godt kunne være:

- en levende bamse
- noget der har boet på et atomkraftværk i for lang tid...
- et meget vredt menneske der er blevet fortryllet om til meget lille hund
- en rotte som Paris Hilton har stopfodret og opdrættet til at være levende accesory
- en lidt for stor hamster

Men chihuahuaerne overtager verdenen på et tidspunkt.
Jeg er i hvertfald meget mere skræmt når jeg møder sådan en på gaden end jeg vil være ved sammenstød med diverse muskelhunde og rottweilere.

jeg vil hellere have en skt. Berhnards hund. (Som skal hedde Kurt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar