tirsdag den 26. januar 2010

Solskin.




Jeg opdagede noget fantastisk idag. Mig og mine veninder gik ude foran vores skole, da jeg kiggede mig omkring, og så at der var et par solstråler. Solen skinnede! Næsten da ihvertfald.

Jeg har fundet håbet igen. Jeg kan ikke vente tl at det bliver forår. Det er virkelig en af de smukkeste årstider der findes!

Jeg er ved at være godt og grundigt træt af vinter. Hver gang jeg bevæger mig ud for en dør, gør hele min krop ondt. Vinter er virkelig kun sjovt i starten.

Nå men når man taler om solen, en sang jeg vil anbefale ALLE at høre når de mærker vinterdepressionen er helt sikkert: The Beatles, Here comes the sun. Den er fantastisk. http://www.youtube.com/watch?v=U6tV11acSRk

har også en anden, som jeg elsker virkelig meget, den handler ikke synderligt meget om solen, men det kan vel også være lige meget, den er virkelig god! http://www.youtube.com/watch?v=uGaK__IdsOQ

The Kooks, Shine On.

billeder:dullneon.com, scrapetown.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar