onsdag den 27. januar 2010

dagen hvor at Mathilde fandt ud af at hun ikke har nogen tørklæder!

Jeg har aldrig opdaget det før nu. Men jeg mangler desperat tørklæder! Idag var der bare intet der passede til min jakke. Så gik jeg ud for at strejfe lidt omkring på Østerbro lige før lukketid efter nyt tørklæde. Guess what, jeg vandrer ud i sneen, og så er der ikke en eneste butik der har et pænt tørklæde?

Det synes jeg bare ikke er godt nok... Jeg bliver nød til at få mig mindst et nyt trklæde. Det bliver en del af imorgens mission.

Imorgens mission:

Find min. et nyt nice tørklæde (jeg tror allerede jeg starter nu med lidt fantasy shopping)

Omskriv historien om en moder til at foregå på nutidigt hospital. (Denne her er et mindre realistisk mål.


Nu da jeg sidder her og skriver om det, kommer jeg i tanke om noget vigtigt. Jeg har tørklæder de er bare væk, jeg mistænker min søster. Det må lige undersøges nærmere. Det bliver så et punkt på dagens(okay aftenens) mission.

Aftenens mission:

Find forsvundne tørklæder.
Se project runway.
Omskriv historien om en moder til at foregå på nutidigt hospital. (Denne her er et mindre realistisk mål. Sætter den lige op på imorgens mission).

En god ting fik jeg ud af min sene eftermiddagsvandring i mørke(lyder mere dramatisk end det er) og sne. Det nye bazar! Hyggeligt!

Dagens sang: She will be loved- Maroon 5 http://www.youtube.com/watch?v=nIjVuRTm-dc

Buy scarfs, or die trying.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar