søndag den 17. januar 2010

Fantasy shopping

Nu gør jeg det igen. Jeg er blevet total addicted til at sidde og stene shopping hjemmesider. Der er så mange ting jeg gerne vil købe. Sidste fredag var jeg ellers ude og shoppe og købte 11 nye ting. Men bliver bare aldrig træt af at købe tøj vel?
Nå men jeg kan ihvertfald sige at min "fantasyshopping" er ret tilfredsstillende.

En ting jeg synes er vigtig i min fantasyshopping er, at det jeg sidder og kigger på er noget som jeg i realiteten godt kunne købe (men lader være med fordi jeg ikke har nogen penge, jeg leger bare at jeg køber det på en måde). Altså sidder jeg ikke og kigger på drømmeitems, (eller jo det gør jeg, men det er ikke en del af min fantasyshopping). Det er for dt meste bare til inspiration når jeg kigger i de lidt dyrere prisklasser, for de er et meget urealistisk element i shopping for mig.

Faktisk kan man sige at de vold dyre mærker kan sammenlignes med science fiction genren.

På mange punkter er det det samme. For mange af de mærker som laver megalækkert tøj, har så høje priser at det for mange virker præcis ligeså urealistisk og lang væk som en eller anden alien der render rundt i det ydre rum.

Om ikke andet er fantasyshopping et kick-ass tidsfordiv.

Foreksempel ligenu sidder jeg og kigger ud på den grå himmel, mens jeg hygger mig med dyne, mini bærbar, og dejlige hjemmesider med tøj jeg kan købe næste gang jeg får løn.

Jeg fandt i sidste uge feks. disse nice sko


på www.topshop.com
God fornøjelse med jeres egen fantasy shopping!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar