mandag den 18. januar 2010

Another day- Another story to tell

Så gik der en dag til. Det blev faktisk en meget god dag, på trods af at den startede meget underligt.

Jeg tror at pretty much alle piger kender til at lige meget hvor tidligt man står op er klokken altid 2 minutter i 8 når man skal ud af døren.

Sådan er det også for mig, men lad os ikke kalde det stress, vi er bare "fashionable late", er vel også lidt neder at møde op før tid i skole.

Men så da jeg kom i morges var klasselokalet tomt, på trods af at jeg ikke var mere end et par minutter forsinket... Jeg ser mig forvirret omkring og pludselig kommer vores vikar Double D (David) gående hen ad gangen og meddeler at ha skal have 8.U i fransk (altså min klasse) (altså kun mig da jeg er den eneste der er kommet). Øhm, det er en smule akavet at være en lærer en elev, jeg prøver desperat at ringe til mine veninder men ingen tager deres mobil.

Jeg sidder i små 20 min. alene med vores vikar, det er alt sammen meget pinligt.

Pludselig får jeg en sms fra en af mine venner hvor der står at de er inde i vores parallel klasse, og at vi ikke skal have vikar... det må jo være en misforståelse... men shit det var pinligt.

Det har været en meget chill dag, ikke synderligt anstrengende ihvertfald.

Forhåbentlig har i haft en god dag yourself også :)

p.s Vil lige sige at jeg aldrig ønsker for nogen af jer at i kommer i en så akavet og pinlig sitation... men sådan noget sker alligevel også kun for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar