søndag den 2. maj 2010

After the gold rush.




Så blev man konfirmeret. Det var virkelig en fantastisk dag, langt bedre end jeg nogensinde kunne have forventet.

Det er mærkeligt at tænke på at det er noget der kun er sket en gang, og aldrig vil ske igen. Nogen vil måske mene at det er underligt. Jeg tror bare jeg holder mig til det her ordsprog/citat/motto, "The best is yet to come".


Igår var jeg til 1. maj. En vigtig men også efter min mening stærkt overvurderet dag. Det var nu meget hyggeligt, men langt hyggeligere senere at være sammen med Fie, Veroni og Anna. Vi så film. Vildt. Jeg kan anbefale jer filmen "My sisters keeper" den var egentlig meget sød, og så spillede Cameron Diaz verden ondeste mor (? hun kan umuligt spille mor, hun er alt for tynd, og pæn og ung).


Nårh ja. Jeg fik jo også gaver i fredags. For eksempel, et spejlrefleks, en Fender, En ipod touch. Meget rart. Og så skal jeg også ud at rejse med min søster (hun er 18), og det glæder jeg mig helt ubeskriveligt til :)


Er lige kommet hjem fra Voigt, hvor jeg nu er ansat.


Tror jeg løber en tur nu... lige omlidt.

Greets.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar