søndag den 9. maj 2010

Date med et danseshow.

Hjem kære hjem. Har været på arbejde i 4½ time.

Mærkeligt, jeg kan egentlig ikke huske hvad jeg har lavet, føler det som at jeg har været på arbejde hele dagen (har jeg måske det?)

Nu er der snart aftensmad.

Kl. 20 skal jeg hen på Østre Gasværk til Gaardbo Dans´ danseshow. I´m going solo. Har aldrig før været i teateret alene, så nu må vi se hvordan jeg klarer det.

Satser på at medbring spejlrefleksen, de der kostumer plejer at være nice, så måske får jeg nogle gode billeder ud af det.

Er der nogensinde nogen der har købt varm kakao i 7 Eleven? Det har jeg her i morges, og jeg vil ikke råde jer til at følge mit eksempel.

Det var varm syntetisk mælk, med en mærkelig bismag. Af noget jeg ikke tror var kakao. Ad.

Tror jeg har sat mig for at undersøge de forskellige takeoutkakaosteder (mærkeligt, og sikkert forkert ord).

Vi kan jo starte med 7-eleven. På en skala fra 1-5.

7-eleven: 1 point, og kun fordi de havde en flot lyserød kop. Det var bestemt ikke kakao, heller ikke mælk, og det var den helt forkerte temperatur (varme drikkevarer skal "serveres" så de kan drikkes med det samme).

Greets.

P.s Har forresten ny header liggende, seasons change you know, og jeg holder temaet med søen. Skal bare lige uploade den. Lige omlidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar