onsdag den 19. maj 2010

FRESHNESS.

Gud hvor jeg elsker endorfinens egenskaber.

Idag har jeg været til brobygning på Hotel og Restaurant Skolen på Flæsketorvet i Kødbyen.

Man har aldrig tænkt over hvor megavarmt der er i et køkken vel? Der er varmt kan jeg godt fortælle jer. Jeg var fuldstændig dehydreret da jeg kom hjem.

Var virkelig tæt på ikke at tage afsted til styrketræning. Det lykkedes for mig at komme afsted, men har sjældent før oplevet at min soda og søvnen var så tillokkende, havde virkelig brug for rygrad i den situation.

Nu føler jeg mig faktisk enormt frisk. Motion har altså de vildeste egenskaber.

Føler mig fashionabelt tilbageholdt: på Hotel og Restaurant Skolen må man ikke have neglelak på. Har stadig to Essier jeg ikke har fået prøvet endnu.

Creds til vejguderne. Mere af den slags vejr hvor man kan cykle i sandaler. Tror jeg er parat til at lufte benene imorgen. Nu må vi se.

Anlægget (som er meget fancy og bestående af to skod computerhøjtalere) spiller om ikke andet Justin Timberlakee, Futuresex/lovesounds. Det er altså et ret nice album. Nogen gange har man altså brug for at høre noget musik med et tydelig budskab og beat.

Greets pour mes enfants de soleil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar