tirsdag den 4. maj 2010

Så sød sang, sådan en dejlig dag.

Så er jeg tilbage i skolen, efter en dejlig lang weekend præget af konfirmationsrus. Men det er slut nu :)

Den her dag kunne sagten have været værre. Vi har spillet fodbold i solen, det var for en gangs skyld varmt (!).

Nu skal jeg ned i fotoforretningen og lære mit cam at kende, og så skal jeg skrive stil. Så er der kor, vi har koncert i Holmens Kirke i aften kl. halv 8.

Idag har jeg hørt sangen "You make my dreams" med Hall and Oates en milliard gange. Den er med på soundtracket til 500 Days of Summer. Den film har et virkelig nice soundtrack. Man kan høre det gratis her

http://www.500days.com/500-days-of-summer-soundtrack.html

I Wellington er klokken 23.46. Det er mange. På Wellingtons vegne siger jeg godnat. Til jer.

Greets.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar