lørdag den 29. maj 2010

Vi burde blogges noget mere.

Nå. Jeg har ikke været verden bedste blogger her i den sidste uges tid.
Har ikke lige haft tid og lyst, og man er jo kun et menneske. Lige meget hvor populær jeg skulle spå min blog at blive, holder jeg fast i at det er min blog.
Jeg vil aldrig nogensinde lade min blog stresse mig. Jeg har ikke lyst til at føle mig forpligtet til at blogge hver dag. Så en gang imellem holder jeg blogfri.
Men nu hvor jeg skriver er det jo ganske rart, at være tilbage :)
Brush up i form af fotostorm. Here goes.

Jeg ser stadig sådan her ud.

Love and war.


Luna has got The love.



Labradorhvalpen Bella, som skaber sig lidt under hundekamp i parken.



Jeg har stadig en neglefetisch. Ny lyserøsish fra Tiger.






Laura i mandags, og hendes skønne hund Luna. Love.






Jeg har stadig en ting med at tage billeder ud ad vores vindue.






Min Dyrberg Kern halskde som jeg er blevet ret så glad for.



Jeg spiser stadig en del. Jeg elsker stadig mad.


Greets.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar