mandag den 17. maj 2010

Planlagt.

Så havde man ellers følt sig enormt tjekket og sat blogger til at poste et forudskrevet indlæg idag klokken 15. Turns out: It didn't!

Nå det bliver vel postet på et eller andet tidspunkt.

Når man taler om planlægning. Er der nogen der dagen før planlægger hvad de skal have på?

Jeg gør ikke. Lige på det punkt er jeg ret impulsiv, for det meste får en jeg en form for vision. Vision er måske et overdrevet ord. De fleste ville nok blive skuffede over at se min såkaldte "vision", da mine visioner ofte bare er et par jeans en t-shirt og en halskæde. Ikke særlig kunstnerisk.

Gad vide hvad modebloggerne gør? (sagt med undrende sød lillepige naivitet, og charme).

Min bøjle er ligenu totalt i kaos. Det betyder at jeg skal hele fucking vejen hen til tandlægen (som jeg hader som pesten)! Årh hvor jeg hader det. Selv ikke det mest irriterende menneske fortjener at f bøjle. Så forfærdeligt synes jeg det er. Måske skulle jeg kalde bloggen her for noget med braceface, ihvertfald til næste år hvor det bliver togskinner hele vejen rundt. Deprimerende.

Har været ude at bygge broer på Niels Brock Handelsgymnasium. Det var mildt sagt virkelig kedeligt.

Greets mes cheres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar