lørdag den 8. maj 2010

Couldn't help but wonder.

Har bloggere meget tøj? Når jeg nu siger bloggere mener jeg de store bloggere. Men jeg ved selvfølgelig ikke om det er kendetegn for alle "modebloggere". Altså bloggere der primært skriver om tøj.

Jeg synes tit at man ser og hører om en bloggers nye køb. Men så igen synes jeg at de på billeder tit bruger de samme ting igen og igen. Jeg er ret nysgerrig.

Selvfølgelig er der også de der vilde typer. Folk der har startet en blog fordi at de er indehavere af så meget tøj at de bliver nød til at skrive om det.

Selv tror jeg at jeg har en del tøj. Det siger mine veninder ihvertfald. Jeg køber også nyt tøj ret tit (meget tit...). En mærkelig "regel" jeg har er at jeg aldrig tager det samme sæt tøj på to dage i træk.

Det er egentlig underligt, for jeg lægger faktisk ikke selv mærke til når andre har det samme tøj på. Men gør jeg det selv, føler jeg lidt at jeg snyder.

Jeg vil altid rigtig gerne lave noget nyt, nye kombinationer af tøj. Selvfølgelig går jeg ind for at have et klassisk sæt som virker hver gang, men alligevel keder det mig lidt. Jeg får nogen gange en form for "kunstneriske indfald", hvis man kan kalde det det. Pludselig har jeg en skarp forestilling om hvad jeg skal have på. For det meste bliver det faktisk til nogle nice sammensætninger.

Så er der så bare også de dage hvor mine forestillinger ikke virker, og så kan jeg ikke finde på noget. Eller de dage hvor jeg glemmer mine såkaldte "kunstneriske indfald". Jeg hader de dage.

Men gud hvor ville jeg gerne vide det. Man ser jo også bloggere sælge ud af deres tøj. Men er det i virkeligheden fordi de prioterer at købe nyt mere end at bruge det gamle.

For de fleste bloggere er også mega gode til at sætte tingene sammen så de ser "nye" ud.

Det er en ting jeg elsker ved blogs. Jeg finder tit en hel masse inspiration til min egen stil.

Det lød lidt som en klichéeudtalelse. Bare glem det.

Har i meget tøj? Og hvad er meget tøj egentlig?

Wondering.

Greets.
Det er lidt det samme som når man køber et nyt stykke tøj. På vejen hjem går jeg altid og figurere sammensætninger med nogle af de ting jeg allerede har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar