søndag den 30. maj 2010

I'm so.... heavy.

Det regner. Det har regnet hele dagen. Det har regnet hele dagen, og hele dagen har jeg været til udendørs håndboldstævne i Fløng.

Det var nu meget hyggeligt alligevel, på trods af at vi tabte samtlige tre kampe.

Imorgen skal jeg i skole igen. Det kan jeg ikke helt overskue.

Næste uge tegner ellers temmelig godt. Premiere på SATCTM2! Gud hvor jeg glæder mig.

Har ikke de helt store vilde planer.

Imorgen er der VIP event i Friis og co. Men det er papas fødselsdag så jeg kommer ikke, men det lyder da meget lækkert.

D. 2-3 holder Hollys lagersalg i KFUM huset i Store Kanikke Stræde. Det er nok et kig værd :)

Min familie laver hjemmelavede flødeboller. Mmm... det glæder jeg mig mest til.

Jeg kravler under dynen med varm kakao og O.C. Jeg er simpelthen så træt.

It's the only fair occupation when rain is falling.

Greets pour mes enfants de pluie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar