søndag den 16. maj 2010

Folk bag våde ruder, ser uden at forstå.











Søndag. En ting man hader eller elsker eller begge dele. Jeg tror jeg hører til sidnævnte.

En søndag bliver kun god, hvis den tilbringes med de rigtige mennesker. Om søndagen må det godt regne. Om søndagen har man overskud. Engang i mellem.

Det man kan vælge at hade eller elske ved søndagen er dens rolighed. Det man som rastløs vil kalde kedelig. Har man nogensinde hørt om eller haft en hektisk søndag? Er det et anerkendt begreb på niveau med en hektisk mandag(hverdag)?


Jeg har ihvertfald haft en helt almindelig, dejlig, stille og rolig søndag. Himlen er grå.

I morgen skal jeg på brobygning. Euw. Skal på Niels Brock Handelsgymnasium, uden nogen
andre jeg kender fra min klasse. Det skal nok blive sjovt (påtaget opmuntret ironisk stemme).

Jeg glæder mig ikke. Jo lidt. Min søster kommer hjem fra Shanghai imorgen, har faktisk savnet hende. En hel del.

Se. Ny armyjakke. Imorgen parrer jeg den med mine sorte ruskindswedges. Så må vi se hvad Niels Brock siger til det...

Greets.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar