lørdag den 8. maj 2010

Not a Wang kinda girl.

Man kan lige ane nitterne på taskens bund. Ja damer og herre. En(dnu en?) Wang kopi.

Jeg synes egentlig at det er en meget nice taske. Jeg har lidt svært ved at følge hypen og andres fascination af tasken. Den er fed, men jeg ville aldrig nogensinde betale (hvad koster den? 4500 kr, eller sådan noget?) for den. Men den her dejlige kopi fra Bianco, kunne jeg godt fristes til.
280 kr. Det er jo ikke så galt :)

Er lige kommet hjem, blev sendt hjem fra jobbet efter en time. Lidt irriterende (jeg har jo brug for pengene!). Så er det der man undrer sig over hvad man så skal lave.

Har lidt lyst til at tage i biografen. Det vil jeg lige undersøge om er muligt.

Og så "vil" jeg gerne løbe (jeg skriver det i håbet om at få det gjort, men 9 ud 10 gange sker det ikke).

Greets.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar