onsdag den 26. maj 2010

Get back.


Synes jeg har haft en temmelig lang skrivepause, hvad synes i? Forhåbentlig har i "savnet" mig, sandsynligvis har i ikke.


Sidder i vinduet, mærker "sommerluften" ind af vinduet. Det hele er godt.

Har bare været mig selv, arbejdet, været sammen med søde mennesker. Jeg kom ovenpå efter jeg fik slæbt mig selv til træning i fredags. Så stod den på karneval i Fælledparken, hvilket vi droppede for at gå hjem og spise Othellolagkage. Uden at blinke ville jeg hver gang hve valgt kagen.

Der er altså et eller andet med mad. I weekenden lavede jeg mine egne samosaer (butterdej med grønsagsfyld og krydderier? Ring any bells?). Idag har jeg lige lavet en hurtig portion kogte hvedekorn med mango og peberfrugt. Jeg kan simpelthen ikke få nok af mad. Min mave er et bundløst hul. Sjældent har jeg oplevet den omtalte mæthedsfølelse.

Jeg er faktisk sulten. Tror jeg snupper nogle flere hvedekorn.

Dont worry, be hungry.

Var derudover sammen med smukke Laura :http://http/www.laura-mayer.blogspot.com.


fik taget en del (virkelig mange faktisk) fotografier af hendes smukke hund, vi havnede i lidt af en gang bang situation med hundende ovre i parken. Yderst underholdende.


Greets.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar