fredag den 21. maj 2010

Tåge

Jeg er simpelthen gå doven og træt for tiden (jaja sidste indlæg hed Freshness... bla).

Jeg har aldrig før været så ugidelig og uambitiøs før. Har for tiden mest lyst til at lægge mig ned. Og spise. Alt spiseligt jeg møder på min vej.

Jeg tror ikke jeg er super meget værd som blogger idag. Kan ikke garantere for kvaliteten eller pålideligheden ved de næste indlæg. Hvis der overhovedet kommer nogle.

Jeg skal til træning snart. Jeg har på ingen måe lyst til at træne.

Jeg har ikke engang energi nok til at gå ud og bruge penge. Det er måske meget godt for jeg har ikke rigtig nogle.

For en gangs skyld er jeg glad for bloglovin. Kan overskue mit liv meget lidt ligenu. Så må man jo bare kigge lidt med på hvad andre laver.

Greets.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar