mandag den 1. marts 2010

1. forårsdags status. As if, (det sner)

Dagens negle: french beige (i'm not liking it)
Dagens tøj: afvaskede blå Cheap Mondays, Sort t-shirt fra Cheap Monday, Sort velourjakke fra MTWTFSS (Weekday)
Dagens sko: mine dejlige rødbedefarvede Converse. Har just skiftet til wedges, men kan ikke tage dem på, frodi det fucking sner.
Dagens hår: Knold, og opsat pandehår
Dagens ønske: Maxikjoler, og konfikjole(ingen anelse)
Dagens planer: Håndboldkamp, lektier
Dagens overståede planer: skole, chillning med Sally, Fie og Veroni
Dagens treat: Digestivekiks... Mmm...
Dagens nedtur: Sne. Fik næste vinterdepression da jeg tog et kig ud af vinduet i morges.
Dagens optur: Håndbold (håber jeg), at kigge på mine elskede wedges.
Dagens humør: Positivitet, har også stenet en hel del (evt. derfor jeg er glad)
Dagens indkøb: nej, og har besluttet at jeg vil spare sammen så skal ikke købe ting hele tiden (jeg giver det højst et par dage)
Dagens blog: emilysalomon.blogspot.com
Dagens Album: The Spell, ALphabeat (I know...)
Dagens Musiknummer: DJ, Alphabeat
Dagens 3 numre lyttet til på ipod: har kun hørt den her de sidste 24 timer DJ, ALphabeat
Dagens "det har jeg ikke tænkt mig at gøre da det vil være et personligt nederlag": At læse i min fysikbog for sjov(hvem gør egentlig også det?)
Dagens citat: Er ikke i det citerende hjørne ida, (kan dog prale af at have skrevet en milliard digte iløbet af kedelig dansktime)
Dagens drik: indtil videre ikke noget, men drikker snart min. en flaske vand.
Dagens håb for imorgen: at nogen har installeret en bøjlestang på mit værelse, bare sådan for sjovs skyld.
Dagens note to self: den danske grundlov blev vedtaget d. 5 juni, 1849. Basta.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar