onsdag den 10. marts 2010

Fred og ro... og sult






Er kommet hjem fra tandlægen (som jeg hader). Jeg hader alt ved min tandlægesituation.

Grunde til had:

1. Jeg HADER min bøjle
2. Jeg hader tandlæger
3. Man kan kun komme derud på cykel og jeg er ved at dø over kulden.
4. Jeg begyndte idag at græde fordi det gjorde ondt (pinligt, og det er endda ikke første gang, hmm... måske snakker jeg ret tit om at jeg græder, er jeg et tudefjæs?)
5. Det ligger lige ved en bager... need to say more?


I forsøg på opmuntring efter mit tandlæge-breakdown tog jeg nogen billeder af mine nye strømpebukser, er virkelig glad for dem. Har tænkt mig at investere i flere par strømpebukser, gerne med fede prints eller mønstre, de kan virkelig gøre meget for ens andet tøj.

Gud hvor er jeg sulten. Idag skal jeg forresten ned og aflevere mine wedges :'( (de sorte) den ene er gået løs ved hælen, virkelig neder, men håber at de vil reparere dem.

1 kommentar:

  1. Fiiiine sko - har bestilt dem i sorte, gid de havde haft dem i røde ogs :/

    SvarSlet