torsdag den 11. marts 2010

If it's chocolate, it's fine by me!

Vidste i måske, at selvom der er gået forådnelse i ens Oboykakaopulver, kan man godt få noget god kakao ud af det alligevel (altså ikke pulveret, men af noget andet)?

Det er ikke så tit at jeg laver varm kakao. Men. Idag fik jeg simpelthen sådan en lyst til syntetisk flødeskum. Mmm... Jeg mente det ville virke en anelse frastødende at spise directly of can, så må der jo laves kakao.

Over halvejs igennem processen, finder jeg ud af at vores rigtige (mørke) kakaopulver, er forsvundet, og vores Oboykakaopulver, ser lidt mystipystisk ud.

Da mælken jo allerede var varmet, og jeg havde den der ustandselige lyst til syntetstisk dåseflødeskum, besluttede jeg at man aldrig går galt i byen, med rigtig chokolade.

Hermed Mathildes oficielle opskrift på varm kakao.

1-5 stykker mørk chokolade.
Varm mælk (for mit vedkommende skummet, men jeg tvivler på det har nogen betydning)

Rør det sammen

+Masser af syntetisk dåseflødeskum

Mmm... enjoy!

Greets

P.s nu kunne jeg have været smart og have taget et billede til bloggen her. Men så smart er jeg ikke. Derimod kan i få et billede af Botanisk Haves hegn. Om aftenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar