mandag den 15. marts 2010

Images

Er selv ret glad for det nye layout på bloggen. Og har også fundet den rigtige header frem.

Jeg har besluttet at jeg mindst hver anden uge vil tage sådan en fototur som jeg gjorde i lørdags. Jeg synes simpelthen det er så fedt at tage billeder. Mange af de billeder man tager bliver ikke specielle, men det handler meget om de små guldkorn. Måske et ud af 20 bliver fantastisk.

Kom lige i tanke om at det er længe siden jeg har skrevet om musik. Tror snart jeg laver et laaangt indlæg om det, men skriver også lige lidt nu.

For tiden hører jeg en del Thomas "Butteren" Buttenschøn, det gør mig simpelthen i så godt humør (også når han synger om break-ups). Skal også snart til hans koncert i Vega.

Jeg elsker virkelig musik, men jeg har brug for lidt inspiration. Nogen der kan anbefale et band (hvis der bare er rigtige instrumenter med må det være hvad som helst).

Greets.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar