mandag den 22. marts 2010

De har jo ret.

Ifølge artiklen i Sirene er der nogle faste basisting så man skal have i sin garderobe, så kan man for evigt undgå tøjkriser. Jeg havde en tøjkrise imorges. Jeg hader det.

I virkeligheden tror jeg at en tøjkrise 90% er noget spykisk. Mennesker lidt længere væk fra "modeverdenen" vil nok bare kalde det en dårlig dag.

Det handler jo sjælden om tøjet? Det er en dag hvor at intet ser godt ud. Hvor at håret klasker, hvor at man ser træt ud under 500 lag concealer, og hvor at selv Kate Moss (okay måske ikke Kate Moss, hun har ALDRIG dårlige dage) vil ligne en transseksuel selvom hun er puttet i den lækreste kreation fra Chloé.

Men der handler det vel om "feelgood" tingene. Og jeg tror faktisk Sirene har fat i noget. Jeg mangler omkring 100% af tingene på listen, men jeg tror faktis det vil blive det næste skridt på vejen (ind i mit klædeskab, som er en reol, min klædereol).

Sirene siger:

- Læderjakken/ minus
- Tanktoppen / minus (har kun 2)
- Den lille jakke/ hmm...
- Den hvide skjorte/ Minus
- Skinny jeans/ ejer kun skinny jeans
- Mininederdelen/ minus
- Stilletten/ tror ikke lige det er normalt at gå med stilletter i skole
- Statement/ smykker minus
- Støvletter/ tjek (sådan ca.)
- Clutchen/ er ikke så meget for clutchs.

Har alt for mange t-shirts, alt for mange kjoler.

Greets

Ingen kommentarer:

Send en kommentar