lørdag den 6. marts 2010

Fantastiske lørdag.

Idag står den på loppemarked (Remisen på Østerbro, det er kæmpe, og vildt fedt!), måske køb af blazer (fra vila til 150!).

Og. Invitationer til min konfirmation, dem skal jeg have enten købt eller sat produktionen igang på... i'm late.

Det er en milliard år siden jeg har været på loppemarked. For mig er det meget en svensk sommer ting. Vi tager altid på "loppis" som det hedder, når vi er i Sverige om sommeren.

Derovre der svømmer det med dem, over det hele, og i modsætning til os danskere har svenskerne ikke fundet ud af at de kan tage ekstreme overpriser for alt. Sverige er meget sådan: Man har fundet måske 15 ting i en stor rode bunke, man spørger: "Hvad kostar detta?", de kigger lidt på bunken og siger noget i retningen af at det kan man få for 20 kr. Nice.

Men forhåbentlig kan jeg da kuppe lidt idag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar