fredag den 12. marts 2010

Status.


Dagens negle: "rene", ikke særlig fancy rester af french beige
Dagens tøj: Grå Cheap Mondays, Stribet trøje/kjole fra H&M, Halskæde med pink transparant pistol fra Superfancy.
Dagens sko: Støvletter fra Shoebiz.
Dagens hår: løst, opsat pandehår.
Dagens ønske: Alt fra Disney Couture (de har nye Alice i eventyrland godter)
Dagens planer: Håndbold...
Dagens overståede planer: skole, arbejde
Dagens treat: Havrekiks med chokolade
Dagens nedtur: At mine amazonbøger ikke er kommet endnu
Dagens optur: at nogen måske holder noget festværk i aften (fuck det ville være great)
Dagens humør: Fjollethed
Dagens indkøb: nothing.
Dagens blog: that has yet to come, for jeg har ikke været på bloglovin endnu
Dagens Album: Min ipod har shufflet en del idag
Dagens Musiknummer: I believe in a thing called love, The Darkness (favorit)
Dagens 3 numre lyttet til på ipod: I believe in a thing called love, The Darkness. Better together, Jack Johnson. I've just seen a face, The Beatles.
Dagens "det har jeg ikke tænkt mig at gøre da det vil være et personligt nederlag": At lade være med at tage til løbetræning.
Dagens citat: "love is like CO2"
Dagens drik: jeg er ikke dehydreret endnu...
Dagens håb for imorgen: at jeg måske for nosset mig ind at se Alice i eventyrland (stort e? er Eventyrland et egenavn?)
Dagens note to self: move on.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar