onsdag den 24. marts 2010

Hidtil mest spændende indlæg.

Jeg har brug for en ny mascara. Desperat brug for.

For tiden bruger jeg en fra Chanel. Jeg ville elske at sige at den er alle pengene værd og mega god. Men. Det er den ikke.

Jeg er af den overbevisning at mascaraer er en meget individuel ting. Men. Nogen der har en eller anden mega god en jeg skal prøve?

Jeg er ellers virkelig en sucker for mascara. Det har altid været min "makeup-fettisch".

Er måske nok hvad man kalden en Max-factor pige. Dem kan jeg virkelig godt lide. De har lavet en ny. Den må jeg prøve, andet ville være illoyalt.

Greets.

P.s Jeg mener det, anbefal mig en god en hvis i tilfældigvis skulle falde over det her indlæg, og have lyst til at kommentere.

2 kommentarer:

  1. jeg plejer at være meget lancôme-, clinique- og YVS-pige. Men efter jeg fik l'oréals collagene extra-volume er jeg gået til det billigere. Den er virkelig god. kan trygt anbefales!! den er hurtig til at lægge et godt og pænt lag.

    SvarSlet
  2. Nice, det skal jeg huske!

    Hvor er din blog forresten henne fortiden? kan ikke længere finde den...

    SvarSlet