tirsdag den 9. marts 2010

Hmm, laver sgu lige en status

Dagens negle: rester af french beige, still not liking it
Dagens tøj: Sorte nylonstrømper, mønstretkjole fra Monki, Circle scarf H&M
Dagens sko: støvletter fra Shoebiz
Dagens hår: løst, og nyvasket (dejligt :)
Dagens ønske: blå kjole fra Cheap monday!
Dagens planer: søvn
Dagens overståede planer: Køb af konfikjole, Delish med Laura, Strøget med Laura, Hørelære
Dagens treat: mmm... citronkage fra Delish, mmm... creme fraiche!
Dagens nedtur: Sne, kulde, linje 3A.
Dagens optur: Laura :)
Dagens humør: Har tåget en hel del
Dagens indkøb: strømper fra H&M+ to amazonbøger (gave fra far)
Dagens blog: gider ikke lige nu.
Dagens Album: Køter, Thomas Buttenschøn
Dagens Musiknummer: Tæsk, Thomas Buttenschøn
Dagens 3 numre lyttet til på ipod: har ikke brugt ipod, kan ikke tage mig sammen til at opdatere den, og da jeg kun vil høre Thomas Buttenschøn må man ty til andre midler, så jeg har lyttet til hele albummet... på min discman!(retro!)
Dagens "det har jeg ikke tænkt mig at gøre da det vil være et personligt nederlag": At spise mere kage
Dagens citat: "Køleskabe er jo ressurser(gider ikke engang at gøre mig umage med at stave det rigtigt)
Dagens drik: kakao, (if it contains chocolate, it's fine by me)
Dagens håb for imorgen: At det bliver 40 grader, og at mine tænder bliver rettet ud automatisk, at jeg derfor skal have min bøjle af (not gonna happen)
Dagens note to self: Det er alle de andres skyld

Ingen kommentarer:

Send en kommentar