fredag den 19. marts 2010

Alt for meget facebook


Har været på facebook i laang tid idag. Kender i det når man logger på, og så ligepludselig er der gået 1 time. Det er for meget.

Har hentet mine wedges, og det er dejligt at have dem igen, de har i den grad været savnet. Til gengæld er jeg stadigvæk shopping invalid. Den dumme bankdame har ikke sendt nyt kort. Vi starter altså på en frisk, fra idag af går der 10 dage inden jeg kan bruge penge på en almindelig måde igen.

Jeg er forelsket. I sko. Har fundet det flotteste par sko fra Unisca, jeg har aldrig været så fastsat på at spare sammen før, men jeg tror bare virkelig at det vil være det hele værd. 975 kr. Urgh.

Jeg er forelsket (er jeg lidt trashy når det handler om cravings?) i et par øreringe og en halskæde fra Friis og Company. 250 kr for begge, som jo egentlig ikke er særlig meget, håber jeg kan lokke nogen til at forære mig dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar