onsdag den 3. marts 2010

Skating Copenhagen


Har idag været inde i byen med Fie og Chriller og vi har suget det fantastiske forårsvejr i os. Skønt skønt. Endelig blå himmel. Endelig frisk og mild luft. Endelig solskin. Nu må det bare ikke ikke begynde at sne imorgen/nat.

Alt det skønne vejr har simpelthen gjort at jeg(og andre) har sprudlet af positivitet, kønt syn forresten. Mig og mine veninder der desperate lægger os ned på fortovet udeforan vores skole (som ligger på en forholdsvis stor vej) desperat opsatte på at få solskin i ansigtet.

Har købt det nye album med Butteren (Thomas Buttenshøn), lytter til det lige nu, og det skal være godt. "Dårlig sex" er beloved af mig og veninderne, vi var tidligere til en koncert med ham, hvor han satte publikum til at klappe. Det kunne de(vi) ikke finde ud af, og det kom der en del morskab ud af.

Jeg elsker at kbe cd'er synes virkelig det er en fed ting at bruge penge på.

Har haft to sæt tøj på idag. Men det oprindelige sæt var: hvis t-shirt fra Cheap Monday. Grå Cheap Mondays. Circle scarf H&M, Wedges Shoebiz, Unirformsjakke H&M.

Men orkede ikke at have det på inde i byen. Så Mathilde besluttede sig for at være lidt "skater" Byttede uniformsjakke ud med sort sweatshirt, wedges ud med vans. Det var rart, og følte mig ung i det tøj. Lyder underligt for jeg er jo ung, men ung på en anden mere fjollet måde :)

Har virkelig haft en fed dag. Og det har i forhåbentlig også.

p.s Skal ikke ind og se Alice i eventyrland alligevel imorgen. ØV!

p.p.s idag har virkelig mindet mig om hvor meget jeg elsker Kbh, så hermed billede af selveste Rådhuspladsen: www.metropolzonen.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar