lørdag den 13. marts 2010

12033010


Hmmm... Idag er der sådan lidt mixed feelings. Jeg er lidt forvirret over om jeg har planer eller ej.

Om ikke andet synes jeg at det er en dag så flot at den skal dokumenteres. Tænker derfor på at tage en god tur rundt i København, med kamera. Forhåbentlig må jeg låne min søsters.

Har allerede taget et par stykker ud af vinduet, et af dem blev faktisk ret nice. Skal lige redigere dem lidt men så kan i se.

Jeg er glad idag fordi:

Anna røg ud af X-factor igår! Yay!
Solen skinner, himlen er blå
At jeg måske skal hen til Chriller i aften.
Jeg kan stille op hvad jeg allerhelst vil.

3 kommentarer:

  1. Du mener seriøst ikke at du synes Anna skulle ud!?
    Mathilde, det går altså ikke! - Det skulle have været The Fireflies eller Tine!

    SvarSlet
  2. Tine skulle være røget ! sorry to say ! det må altså være fordi mathi bare har et eller andet grudge på færøerne !!

    SvarSlet
  3. Når ja, det er jo det!
    Hvis du ikke kan lide Færøerne, kan du heller ikke lide resten af Danmark, for Færøerne er en del af Danmark, Mathi.
    I'm just telling you!

    SvarSlet