torsdag den 4. marts 2010

FUCK WINTER, WE JUST WANT SPRINGCLOTHES

Argh. Spadserede lige hjem fra Nørreport. Uden vanter. AV, jeg kan ikke mærke mine hænder. Jeg kan afsløre at det var en meget snøftende og tudende pige der gik på gaden.

Jeg græder altså når det er koldt. Intet følelsesmæssigt, det er kulden der clasher helt forkert med mine øjne. Vildt pinligt at gå og græde på gaden...

Hvis gud findes, er han altså pænt flabet lige nu. Har ingen lektier. Tror faktisk bare jeg vil læse og evt. fråde lidt.

Een ting der er neder ved forår, er gul. Jeg kan ikke lide gul. Ejer en gul ting (en cardigan) og jeg kan ikke lide den.

Og hvad sker der egentlig for mintgrøn? Heller ikke lige mig.

Uden gul, og mintgrøn ville verden måske være et bedre sted.

Jeg vil lige sige at jeg selvfølgelig ser bort fra mennesker der ser fantastiske ud i både gul og mintgrøn. Dem vil jeg på det stærkeste opfordre til at klæde sig i farverne fra en zap-is.

Argh... Ligenu er alle mine veninder inde at se Alice i eventyrland. Det er jeg ikke. Øv. Er lidt muggen. Tror jeg har brug for mere kage.

Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar