mandag den 1. marts 2010

With my new shoes, i'm practically Alice in wonderland



Bare hvis i havde lyst til et kig på mine belovede wedges.

Glæder mig til hørelære imorgenl, til gensyn med the choirgirls, og Caroline som jeg ikke har set i lang tid.

Prøver at skrive anmeldelse af "Nordkraft". Det skal sgu nok blive godt.

Nogen der skal ind og se Alice i eventyrland? Skal selv se den på torsdag. Er spændt på at se Johnny Depp levere, hvad jeg håber og går ud bliver en pragtpræstation. Mmm... Ærgeligt at han ikke er særlig lækker som hattemageren.


Er kommet hjem fra håndbold kamp, og kan fortælle jer at vi vandt. 19-12, scorede selv 3 mål :) Yay.

Fik lige en pludselig indskydelse. Hvilket bogstav bliver brugt mest?

Efter opgivet forsøg på tælning i mit indlæg, konstaterer jeg at det må forblive et mysterie.

God aften.

Johnny billede: collider.com

2 kommentarer:

  1. Wow, de er for lækre dine wedges! Elsker dem! :) Og fin blog!

    SvarSlet
  2. Tak, føler virkelig at jeg gjorde et kup! :)

    SvarSlet