søndag den 21. marts 2010

Aaahh






Det har simpelthen vejr mæssigt været nogle fantastiske dage. Det har været så dejligt og forårsagtigt. Luften er mildere, og varmere. Det lige op over at man kan hoppe i forårsjakken. Indtil videre er jeg i oversize sweatre. Helst to af slagsen. En marineblå sømands en inders og så en stor og mønstret en yderst. Dejligt, men ser nu stadig frem til at kunne have min uniformsjakke på hver eneste dag.

Er blevet virkelig vild med at fotografere, håber virkelig at jeg får mit eget spejlrefleks i konfigave. Her forleden var jeg nede og tage billeder i området omkring Willemoesgade g Classensgade. Smuttede selvfølgelig også forbi Sortedamssøen, den er altså bare dragende. Må være fordi den er så nem at få noget smukt ud af. Men vil prøve at lade vær da det jo bliver meget det samme.

Har forresten ikke lavet matematik (den om cirkusset, som jeg synes skulle tage sig lidt sammen og finde deres åndsvage mål og mønstre selv).

Har til gengæld skrevet fransk. Le vægt (stjernetegnet, hedder La Balance), et les æbler (Les Pommes). Dygtig pige.

Ville for tiden ikke have noget imod at have et job der gav kassen. Hmm, hvad fanden kan man bruge fem 12 taller i dansk til som 14 årig?

Greets.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar