onsdag den 10. marts 2010

Mine wedges er på "ferie"

Så er skoene aflever, og jeg bliver kontaktet på fredag eller måske først på tirsdag. Jeg håber at jeg får et par nye, eller bare at de bliver repareret.

Men. Nu ikke for trist. Jeg har fundet et nyt par sko. Og jeg vil have dem. De er meget smukke fra mærket Unisca, 975 kr. Smukke smukke i sort læder og med træhæl. Jeg er forelsket. Og jeg vil have dem.

Jeg drømmer om en maxikjole. Gad vide om de laver dem i petite størrelser? Prøvede nemlig en idag, den var aaalt for lang.

Jeg savner virkelig muligheden for at hæve penge. Håber snart lige at min bank nosser sig sammen og sender mig et nyt kort.

Tror jeg smutter på Asos.

Greets :)

1 kommentar:

  1. Skriv lige at din dejlige og smukke veninde måske holder fest, og at du glæder dig rigtig meget, fordi hun er så sød og smuk!

    SvarSlet