tirsdag den 9. marts 2010

Stille før storm

Har vist været inde i lidt af en stilleperiode (hvad et par dage?). Har ikke lige følt overskud til at blogge, men jeg håber da at jeg kan komme stærkt igen.

Jeg har idag haft en super hyggelig dag med Laura Mayer (stuffbylaura.blogspot.com).
Vi har været på delish, en super hyggelig cafe på Østerbro som på en måde er mig og mine veninders "stamsted". Men nu indviede jeg altså Laura i delish klubben.

Mmm.... jeg fik deres citronkage, bestiller ellers altid deres chokoladekage (som er gud af chokoladekager!), men den var udsolgt! Men citronkagen gled da også ned.

Jeg tror at jeg er allergisk over for linje 3A. Jeg får altid ondt i hovedet nr jeg en sjælden gang imellem tager den hjem fra hørelære. Hmmm, tilfælde? Prøver "nogen" at holde mig væk fra Nørrebro/Frb?

Jeg har købt to par nylonstrømper, blå,tynde, et par med striber og et par med prikker. Anbefaler dem i den grad, de kostede kun 40 kr, for to par! H&M, we like...

Nu ser jeg Spise med Price, de er jo hyggelige de to.

Greets!

P.s har købt konfirmationskjole idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar