fredag den 12. februar 2010

Blogs, blogs, blogs

jeg lever seriøst inde i en blogverden for tiden. Jeg føler at næsten hvert eneste frie minut, bliver brugt på bloglovin, og på alle de blogs jeg læser. Det er faktisk næsten krævende at følge med i alt det.

Meeen. Jeg elsker det. Jeg har ikke haft den her blog i særlig meget mere end en måneds tid, men jeg er blevet fuldstændig opslugt af hele det her bloghalløj.

Når jeg skriver her tænker jeg faktisk ikke rigtig på at nogen læser det. Men jeg håber da at det er okay at læse alligevel.

Jeg savler stadig over acatomaerne (dem alle sammen). Men jeg må finde et eller andet form for alternativ, for den der giant wedge må simpelthen være opfundet til mig, små mennesker= høje sko.

greets

2 kommentarer:

  1. jeg er i særdeleshed enig med dig. Jeg er nemlig også gået hen og blevet en smule (okay meget) blogafhængig. Så hvis du skulle få lyst til at tjekke en ny blog ud, er jeg også fornyligt blevet blogejer med en veninde :)

    .. Astrid

    SvarSlet
  2. Haha, godt at vide :)Det vil jeg da så gøre, man kan aldrig få for mange blogs!

    SvarSlet